ad

16 Şubat 2010 Salı


Etiketler:

Sagopa Kajmer - Dusersem Yanarim Dinle, Klip İzle, Sarki Sozu,

Anahtar Kelimeler : Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim Klibini, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim Video, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim Dinle, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim İzle, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim Klibini İzle, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim Mp3 Dinle, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim Online Dinle, Şarkısını Dinle, İzle, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim Şarkı Sözü, Sagopa Kajmer Düşersem Yanarim Şarkı Sözleri, Sagopa Kajmer - Düşersem Yanarim / Şarkı Sözü

Yine o kirli drum-set lerimin içindeyim
Ve hayatının en güzel parçasıyım
Kırıklarının alçısıyım
Affım olsun hain darba
Yediğim darbelerle sığındım Rab'ba
365 gün 52 berbat hafta
Ağıtlarımla rafta
En büyük destekler çıkarsızlıktan ötürü lafta
Ben aklımı dile düşürdüm
Kapalı kapıdan kafamı çıkarıp kafayı üşüttüm
Yüzüne okkalı cümleler üfürdüm
Hey yabancı, ben zaten yıllardır içime dönüktüm
Parlayan bir alev gibi görünürdüm ama sönüktüm
Hayat bir bot ve bot çevresi dolu beyaz köpek balığı
Diptekiler iştahla düşünür tepede duran azığı
Rüyalarımın öldüğü yerde uyudum ve yine bot battı
İlk rıhtım ben battım ah tahtım vay bahtım
Dudaklarım kanayana kadar yapmak istediğim işte bu Rap
Benimle ol hep
Ölmek üzere olan dünyada bir ölümlü yaşar mahlası Kaf-Kef
Dualarım vesvas'ı hannas'ı eder def

[--nakarat--]
İncecik ip üzerine koca ayaklar bindi, nefsim içine sindi
Kirpiklerim titremekte korkularımdan, düşersem yanarım
O kadar içime sindim ki, vinç getirsen kalkmaz başım
Yov! Gömün burada can naşım
İç çekmekten düşünmekten ağardı saçım
Düşersem yanarım

Vicdan bir güneş gibi parladıkça ısınır için
Geçen vakte "bir zamanlar" adını koyduk niçin
Çünkü gelen gider makbuludur kısası ziyaretin
Bana müsade sana rastgelsin, budur hikayemiz
Takdir buyur, kış bulutların kadar doluyum Rabbım
Bir ağlasam dolar taşar seller alır bahçem bağım
Yükseldikçe nefesi kesilir yalnız kalır dev dağın
Aramadıkça düşman buldum, hasım solum sağım
Cehennemde soğuk bir gün, boğuk bir adam
Donuk bir surat, bekle gelir bir gün beklediğin murat
Bazılarına gül dikenicesine batar rahat
Nefret edercesine yaşar hayat buyur mezara yat
Soğukluk içime hükmedince güneşim buz adası
Şemine pervane misali Sagonun aşkı
Sessizliktir içimden geçirdiklerimin sedası
Duymakta olduğun engin sözler derin denizlerimin dagası

[--nakarat--]
İncecik ip üzerine koca ayaklar bindi nefsim içine sindi
Kirpiklerim titremekte korkularımdan, düşersem yanarım
O kadar içime sindim ki vinç getirsen kalkmaz başım
Yov Gömün burada can naşım,
İç çekmekten düşünmekten ağardı saçım
Düşersem yanarım

Sagopa Kajmer - Düşersem Yanarim Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder