ad

14 Şubat 2010 Pazar


Etiketler:

Sagopa Kajmer - Ben Husrana Komsuyum Dinle, Klip İzle, Sarki Sozu,

Anahtar Kelimeler : Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum Klibini, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum Video, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum Dinle, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum İzle, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum Klibini İzle, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum Mp3 Dinle, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum Online Dinle, Şarkısını Dinle, İzle, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum Şarkı Sözü, Sagopa Kajmer Ben Hüsrana Komsuyum Şarkı Sözleri, 2008 albümünden başarılı bir şarkı ile Ben Hüsrana Komşuyum buyrun videoklip ve şarkı sözü. İyi Günler..
Sagopa Kajmer - Ben Hüsrana Komsuyum Şarkı Sözü

Benim sermayem, çift el artı çift göz
Karamsardan varan harbi doğru, söz
Acılarımsa köz,.
Ah benim bu sisli yollarım
Vay benim, körpe ellerim
Kara saçlı başım, dara düştü yarım.
Bazen bıktım, aslen yıkıldım,
Ve daldım derinlere, sığdan yıldım,
Beni toplasan otuz şirin yıldım,
Sabreden dervişin muradına vardım.
Bitmez, kaderin uzun yolu
Gidilemez, tek binekle
İçine sinmiş korkak çocuğu ileri doğru itekle,
Burada beklemekle sanma kalıcısın ya pekte,
Bak kaç milyar insanın yaşam bayrağı direkte.
Bu ses benim, dinle dinle dinle..
Uygunsuzca gidişlerin yolunu kesen haydut benim.
Bildiklerimden eminim yaptıklarıma kefilim
Gidenlerime vedayım, gelenlerime mirim.

[-Nakarat-]
Denedim olmadı, çabalarımın sonu nihayete varamadı,
Ben hüsrana komşuyum., yolları gözler mensubum.
Uykum kaçtı, iflasın eşiğine battı bu suçsuz gözlerime,hesabım ağırdır
Vardır şerrim de velakin kalanım hayırdır.

Bilmelisin yolunu bulman çok basit ve bedava
Yapmamalısın bunu dava
Sana dostum diyenler var ya, alayı hava.
En sert tekerlekler bile birgün mutlak kaçırır hava
Hey gel yanaş!
Yaşın kaç? Hımm..
Yolun azını gitmişsin,
Tecrübe demek kalpte kalan izdir yanılma,
"Çok bildim"lik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,
"Yok derdim"lik yaparsan dert görünce saparsın.
Elindeki ölümlü para, ev mülk taki vücut,
Rab cömertliğinde asla koymamıştır hudut
Can yakmak pahasına mı icat oldu barut?
Ben gülüp selam ederken simaları nemrut
Ben bu uğurda çok yoruldum, olsa zor da içim rahat.
Ruhum buruk,, yüzüm sanık görsem hor da durum ortamızda,
Her şey açık meydanda...
Kaç kişi felci tattı iyi ve kötü arası cereyanında?

[-Nakarat-]
Denedim olmadı çabalarımın sonu nihayete varamadı..
Ben hüsrana komşuyum, yolları gözler mensubum.
Uykum kaçtı iflasın eşiğine battı bu suçsuz gözlerimehesabım ağırdır
Vardır şerrim de velakin kalanım hayırdır.

Sagopa Kajmer - Ben Hüsrana Komsuyum Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder