ad

12 Şubat 2010 Cuma


Etiketler:

Meyra - Agladin Ya Dinle, Klip İzle, Sarki Sozu,

Anahtar Kelimeler : Meyra, Ağladin Ya, Sarki Dinle, Sarkisi Dinle, Mp3 Dinle, Videoklip İzle, İndirmeden Dinle, Sarki Sozu, Sarki Sozleri, HD İzle, Yeni Albümü,2010,Albümü Dinle, 2009, Meyra Şarkısını Dinlemek İstiyorum, Ağladin Ya, Ağladin Ya Şarkısını Dinle, Ağladin Ya, Dinle,Son Şarkısı,Cemil Demirbakan ile yaptığı başarılı bir parçaya imza attı. Güzel sesi ile kendisini içine çeken muhteşem şarkıyı sizlerle başbaşa bırakıyorum. Buyrun videoklibi HD olarak full izleyelim..

Meyra - Ağladın Ya Şarki Sözü

Bu aşk çoktan yol almış
Ve sen bana göresin
İyi yerisin kalbimin
Ben unuttum, her şeyi
Görmeden tam gerçeği
Boşver boşver

Ağladın ya kıyamam dönerim nedensiz
Ağladın ya inadım geçiyor bedelsiz
Gözyaşınla bir acı bitiyor sonunda
Ağla şimdi istiyorsan, mutluluktan

Bu aşk çoktan yol almış,
Ve sen bana göresin
İyi yerisin kalbimin
Ben unuttum her şeyi,
Görmeden tam gerçeği
Boşver boşver

Ağladın ya kıyamam dönerim nedensiz
Ağladın ya inadım geçiyor bedelsiz
Gözyaşınla bir acı bitiyor, sonunda
Ağla şimdi istiyorsan, mutluluktan


Meyra - Ağladın Ya Şarki Dinle Klip İzle

0 yorum:

Yorum Gönder