ad

10 Şubat 2010 Çarşamba


Etiketler:

Bengu - Kocaman Opuyorum, Klip İzle, Sarki Sozleri,

Anahtar Kelimeler : Bengü, Kocaman Öpüyorum, Sarki Dinle, Sarkisi Dinle, Mp3 Dinle, Videoklip İzle, İndirmeden Dinle, Şarki Sözü, Şarki Sözleri, HD İzle, Yeni Albümü,2010,Albümü Dinle, 2009, Bengü Şarkısını Dinlemek İstiyorum, Kocaman Öpüyorum, Kocaman Öpüyorum Şarkısını Dinle, Kocaman Öpüyorum, Dinle,Son Şarkısı, Güzel sanatçımız Bengü, İki Melek adlı parçası ile duyurduğu albümünde Kocaman Öpüyorum adlı parçasıylada beğenildi. Videoklip çalışması bakımından başarılı buldum. Buyrun HD Kalitesinde full izleyelim.

Bengu - Kocaman Öpüyorum Sarki Sozü

Kaptırmak mı anlayacaksın
Senin gibi birisine düşte gör
Sen insanın ömrünü, yersin.
Son nefesine kadar tüketirsin
Şimdi sen düşün taşın
İkinci bir şans daha, tanımıyorum
Aynı hatayı ikilemem ben
Seni bir daha görmek istemiyorum
Soran sorana bak, seni bana
Konuşmama hakkım kullanıyorum
Özgürsün şimdi sen sen
Kafana göre takıl dönmüyorum
Son bir kıyak buda benden sana
kocaman kocaman öpüyorum...

Bengu - Kocaman Öpüyorum Dinle Videoklip İzle,

0 yorum:

Yorum Gönder